Het perfecte dashboard

Voor mijn werk ben ik samen met mijn collega Nhi Nguyen bezig met een blog-serie over UX en Mijn-omgevingen. Tip #2 was van mij: Het perfecte dashboard. Om uit te leggen hoe het dashboard in een Mijn-omgeving kan aansluiten op de wensen en behoeften van de klant, heb ik onderstaande infographic gemaakt met zes tips.

Geïnteresseerd in de blog-serie? Kijk op Intrapreneur.nl.

Hoe laat je het dashboard aansluiten op de wensen en behoeften van je klant?

What do you think?

